Matorable - 2012-07-12 20:38:46

Rajd Mrocznego Castra (DC)

Kogo mam wziąć na rajd?
Jak sama nazwa wskazuje, jest to rajd, gdzie występują głównie przeciwnicy z elementem mroku (jest kilka wyjątków, jak Kamienny Piechur). Dlatego na rajdzie powinny występować głównie karty światła.
1 Zabójca (Sin) - do przełączania przycisków.
4 Świętych Magików (Holy) z 61+ lvl - leczą grupę i walczą z pyłowymi królami.
10 Dzikich Strażników (WK) z Krzyżowcami (Crus) z co najmniej 55 poziomem postaci - siły atakujące.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Jest to rajd mroku, więc potrzebne są tylko resy na mrok - minimum 65%.

Co mnie czeka na rajdzie?
Na tym rajdzie obowiązuje absolutny zakaz dotykania dźwigni przez osoby postronne (jedna nieprawidłowo przełączona dźwignia i zaatakuje was armia przeciwników). I tu jest zadanie Zabójcy, czeka on aż cała grupa dojdzie pod bossa, wchodzi w Niewidkę i przechodzi całą mapę przełączając po kolei wszystkie przyciski.

Wszyscy ruszają przed siebie i pokonują wrogie siły, pamiętając aby nie ruszać żadnego przycisku. Po drodze spotykamy grupę Wiedźm - groźnych przeciwniczek, które mogą zablokować ruch i ataki nawet całej nierozważnej drużyny na pewien okres czasu. Najlepiej użyć przeciwko nim jakiegoś NosKumpla, a kiedy już zużyją swój blokujący atak (Rękę Śmierci) na niego – można ruszyć do walki. Dość blisko pokoju bossa, atakuje nas Pyłowy król, którego nie można zranić zwykłymi atakami - są na niego 2 sposoby - pierwszy to atak Holy skillem Przemiana nieumarłych - tylko on może zranić pyłowego króla, natomiast w drugim sposobie Sin go odlurowuje. Druga grupa wiedźm czeka na nas tuż przed komnatą bossa - w tym miejscu często ginie mnóstwo osób, więc najlepiej ostrożnie zabrać się do walki. Gdy już wszyscy będą pod komnatą bossa, sin zabiera się za dźwignie.

Co robić w pokoju bossa?
Na pierwszy ogień idą WK i Crusy - blokują 3 pyłowych króli, a w tym czasie Holy zajmują się nimi, używając skilla Przemiana nieumarłych - tylko on może zranić Pyłowych króli. Następnie dwóch WK staje na dole komnaty i ubija nadchodzących przeciwników, po trzecim natarciu Kamiennych Piechurów, jeden WK udaje się na górę sali, aby tam zatrzymywać przeciwników. W tym czasie reszta grupy bije bossa, na co są 2 sposoby. W pierwszym sposobie, jedna osoba która posiada bardzo dobre resy na mrok (100% najlepiej) ustawia się koło bossa, blokując go - najlepszy w tej sytuacji byłby zabójca, który posiada dużą odporność na mrok, dodatkowo ma zataczanie. Dobrze żeby holy pilnował jego życia. Gdy sin blokuje, reszta grupy bije bossa - w końcu wszyscy posiadają karty dystansowe. Drugi sposób jest mniej skomplikowany, lecz większe szanse że ktoś zginie. Wszyscy stoją pod bossem i biją, lecz w tym wypadku więcej osób obrywa, przez co Holy ma więcej roboty.

www.karczmadnd.pun.pl www.hakermania.pun.pl www.trancezone.pun.pl www.w4tweaks.pun.pl www.soldierspolish.pun.pl